tekan follow kalau suke ye

Tuesday, June 24, 2014

HOPELESS DENGAN BLUESTACK! t_t

Assalamualaikum w.b.t

Tajuk cakap-cakap kita malam ni hopeless dengan bluestack! Wey aku fedup dengan bluestackkkkkkk. Hampeh nooo. Dipendekkan cerita aku download bluestack da siap sume lepas tu try lah bukak dengan excited muke macam beruk makye hahahaha.

Bukak ok nampak lah lagi gaye2 android tu tapinye bila aku nak bukak instagram, wechat, whatsapp semua tu sume jadi blank hitam belaka aku pun xtau lah pasal ape. Ape yang penting aku dah bosan. 

Bila aku dah bosan memang aku uninstall lah cite die. Pastu install balik. Pandir kan :3 hahaha. Geram boh xnye mboh jugak sakit hati aku. Last2 sekarang ni aku nak install pun tak lepas2 lagi sebab internet selow nokharom! huhhhh.

Semua gara2 iThink akak aku ni. Yelah cikgu kan kene buat iThink jadah ntah. Lagi bertambah bengkek lah aku cite die. Sekarang ni aku dah malas nak buat pape aku nak uninstall je mende alah tu. Lepas tu aku nak hantar kedai nak suruh dorang sendiri yang downloadkan. Agak2 kene bayar tak???? Aku nak free tak nak bayar. 

Alah bukan nye aku suruh dorang format lappy aku ke ape ke download bluestack je kottttttttttttt. Takkan kene bayar boh. Hurm dah lah tengah kering ni haaa. Tau tak sakit bila tak de duit. aduhai. Sakitsakittttt t_t.

Mana dengan Yayasan Pahang aku nak kene bayar dah bulan depan which is bulan Julai 2014. Walaupun 10 bulan pertama macam tu aku just kena bayar RM95 je tapi untuk orang2 yang tanam pishang macam aku ni mana nak cekau weyh. 

''Kalau dah tahu nak kena bayar hutang tu pandai2 lah cari duit ni duduk teperap kat rumah memang tak dapat apa lah cite die''. Korang mesti cakap gini kat aku kan. hahaha. Tak payah tipulah aku tau memang tu lah yang korang nak cakap dekat aku. hahaha.Aku bukan tak nak keja tapi aku ade misi aku bulan depan sampailah hujung tahun ni. sobssobs. Tapi misi misi gak duit tetap kena cari khenz. Gitew lerrr. 

Apepun aku nak jugak hantar laptop aku dekat kedai destop tu nak mintak die install jugak. grrrr.. 

Till then...... 


2 comments:

Unknown said...

Советую: проститутки в Одессе дешево
Красивая, страстная и неудержимо сексуальная... Я вскружу тебе голову и исчезну, словно сказочный сон. Помани- и я вернусь вновь Любовь - это соревнование между мужчиной и женщиной за то, чтобы доставить друг другу как можно больше счастья.

ركن الامثل said...




شركة تسليك مجارى بالاحساء
شركة تسليك مجارى بالقطيف
شركة تسليك مجارى بالدمام

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...