tekan follow kalau suke ye

Thursday, September 29, 2011

PENUTOP RAYA


Assalamualaikum w.b.t


Hye kowang sume.. apa khabaq.. mesti sihat2 belake an2..keh3 lame suda aku tak update blog ny.. perh da bersawang2 da uma aku ny..ish3 maklom la agak kebizian seyh.. erk bizi aka malas..opsss terkantaoi suda..ngeh3


actually memang nak update tapi tulah dy.. sangat malas..haha :P sila jemu dengan alasan saia ye anda2 sume..wek


da la tak nak merapu2 lagi da.. na tunjok pix2 ya hampir expired..heheh pix ape?? Pix pe lagi pix raya la weyh.. da berkurun da na update ta berupdate2 gak..adeh masalah2..ayoo


tapi an masalah nye skunk ari ny da abes ke ye raya..erk maap la u ols I ny mg ta egt hari2 ny..ekeke maklom la I an bizi sokmo..ekeke :p
okeyh sedikit synopsis raya kitowang k..
1st raya da sah2 g macek aku..

:
:

and then sedare mara sume berkumpol dekat uma aku and my grandma..
untok pengetahuan family aku pn tak de lah besa ane pn..huhu

:
:

okeyh berkumpul dekat uma dari pagi pai ke petang dalam kol 2..
pas zohor lets go g uma macek aku belah mak aku plak..haha
mak n ayah aku satu kg je beb..
so no wonder la kg aku ade satu jerk..keh3

:
:

Dah beraye lagi dan lagi uma sape pn ntah aku pn tak taw..haha dasat an.. 
sedare mare sendirik pn tak kenal.. bukan ape lw sedare yang jao uh memang susa sikit la nak kenal kan.. 

alah macam la korang uh sume sedara mare korang kenal.. mane yang bau2 bacang bau2 petai la.. haaa kenal ke anda semua?? :p


pasti jawapan nyer tidak..keh3 da agak da..haha
okeyh la uh da cukop layan picture plak..


dekat uma macek saia belah bapak ya


ma and pa ^^


okeyh pas ny kowg akan banyak nampak muka tuan tanah yer
harap muntah d tempat ya sepatot nye k :p





yang tak pakai tudung uh la macek saia maap macek saia bkn free hair ukeyh


tak senunuh toi.. abg sedare aku


kakak sulong aku


my pokde..ahakz


okeyh sesi melantak di rumah ye
menu : laksa penang


baju itam abg sedara,, tengah jang my macek n baju silver my big bro sengal..ekeke :p


my grandma and bapak sedara saia





family sedara ha kau na aku letak pix nihhh hamek..haha


purple k.de blue k.long n beby k.long.. erk phm tak xplenation ny..tak phm wt2 phm jela yer :p





sesi uma wan pulak.. wan = grandma ukeyh


sesi perbincangan syhhh 


comey sufi.. :)





jang and da familia


aukcak.. papai buu.. ^^
thx for watching erk thx for reading and follow my blog..wink~
;)


okeyh bubye u ols

J


adios amigos

2 comments:

Hizami Li said...

tulisan susah nak nampak la. hehe. :)

syaffeka said...

haa skunk da npk ta en Hizami :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...