tekan follow kalau suke ye

Friday, May 18, 2012

KEKOK BILA DAH LAME TAK MENAIP


assalamualaikum w.b.t


panas nye lahai pahang nih
time2 aku balik cuti semester tak nak pulop hujan hak deras terh..ahaha
haippp ape la bersyukur la sikit weyh
siku kang..!
tapiii.. nak jugak tapi2 ea.. tapi pe ha cik eka oiii..?
tapi aku rase MELAKA lagi panas
oke larik laju2
*erkkkkkkkkk


hehehe
topik saya hari ini bukan pasal panas tapi pasal tangan saya sudah kerem sekerem nye nak menaip..
maklom la kalau kau update dengan blog aku ni ce la tengok bape abad dah tak update blog
hahahaha


lama terh 
*terh = tu (bahasa pahang)hehe


masa aku nak update entry ini sila kelik maceh
segala yang aku nak taip sume nye berterabur
sama la time aku dok menaip la ni
bape kali salah taip
sadis


memang gagal aku kalau nak jadi setiausaha <-- betoiii dak nih
haa kan jadi cenggitu le jadi kompius 
macam mana ejaan dia nih
hahahaha kasi jem ana punya otak laaa
ades


pokok nye kalau dah lame xupdate blog memang lah jadi macam aku ni
skill nak menulis hilang
skill nak merapu tahap tepu pun dah kurang
lagi skill perah otak nak update perhh lagi lah weyh


bayang kan aje la dalam sebulan aku hanye update 3 cite je
lagi pun bulan lepas aku agak bizi
yelah mana dengan kelas pack gile babeng
omg
*letak tangan ke bahu dengan menganga kan sedikit mulut anda (lakukan serenta) 
heheheheheh


tapi aku tengok blogger yang tahap retis artis terh pun bizi gak dengan komitmen masing2 
tapi still boley update selalu
so ia hanyalah alasan bagi orang2 yang malas macam hakus..keh3
*bek ngaku siap2 sebelum kena cop mohor
:p


adios amigos
:)

6 comments:

Nyamuk Terbang said...

erkk 'terh' tu mende

syaffeka said...

nyamuk terbang : hehe terh tu dialek dalam bahasa pahang
terh = itu
:)

puteri said...

habis kluar bhasa pahang dia...hahah slmt bercuti..

syaffeka said...

puteri : heheh maceh
:)

dwatyKNY said...

BIASALAH TU... TAKDE MASA KALAU BUSY... BILA DAH ADA MASA... TAK TAU NAK TAIP APA... HEHEHE

Irfan Habib Danial said...

memang tak paham sangat la bahasa pahang tu :/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...