tekan follow kalau suke ye

Sunday, July 22, 2012

DUA MINGGU BERPRAKTIKAL DI DE BARON RESORT + UCAPAN PUASA


assalamualaikum w.b.t



panjang naahhh tajuk entry aku kali ni..hahaha
two in one 
:P


maklom la i kan terlampau rajin..hahaha 
kau tahu ape..keh3


pertama sekali nak ucap selamat berpuasa kepada semua umat islam 
tak kisah lah korang dekat utara ke selatan ke timur ke barat ke kan
yang penting korang semua islam kan
erkk ape la yang aku merapu ni


ni la dia penangan bila dah lame tak update blog
merapu tak ingat dunia..


so semoga perjalanan puasa kalian penuh 30 hari nahhh
kalau ladies macam aku ni tak pelah tak cukup
ehem maklum lah setiap bulan ade ABC
hahahahahahahahaha


tau tak apa dia ABC tu..?
ni aku nak bagi korang memikir la sape pandai sila lah jawab nahhhhh...
hahahaha


so back to the 1st story
dah dua minggu aku berpraktikal 
mana tempat aku praktikal..?
haaa ni mesti korang tak tengok kan aku nye entry yang ini kan
aishhhhh


untuk pengetahuan aku sekarang praktikal dekat De Baron Resort Kuah Langkawi
untuk 2 bulan pertama aku ni aku kene letak dekat front office dulu
kau tahu tak betapa seksa nye kaki aku dok dekat department nii.....


sakit berdenyot2 kot tapak kaki aku
paling sakit bahagian tumit
kau bayangkan lah front office kan kene berdiri mana ade front office yang di sedia kan kerusi untuk duduk
perhhh aku punye la seksa doe dok bahagian depan
macam haram je


sakit woooo 
:'(


so far selama dua minggu aku praktikal ni alhamdulilah tak de kene buli cuma penat jelah
maklum lah resort ni kekurangan staff
kesian aku......hmmmm


buat masa ni aku still tak reti lagi nak check in dan check out kan guest..
perhhh kau bayang kan dah dua minggu aku duduk dekat sini itu pun aku tak reti lagi 
hampeh kan..
hahaha


otak gua slow der...
hmmmm
sian aku kan


udah lah membebel nye ni kau bukan baa pun
sume pakat main skip ja
hahaha


adios amigos


SELAMAT BERPUASA
*raya i raya dekat resort..hmm sadis


papai
:)

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...