tekan follow kalau suke ye

Thursday, July 5, 2012

PRAKTIKAL DI LANGKAWI


assalamualaikum w.b.t


alahai lama nya aku xupdate belog kan3
anguk la sikit ah ye deme ni..haha


dah malas nak taip pepanjang deme bukan bace pun kan..
sume main skip2 je kan..haha


meh tengok ni



mudah-mudahan segala urusan aku di sana sepanjang berLatihan Industri berjalan dengan lancar..amin
kawan2 doa kan aku jugak ye..


petang ni pukul 6 dah bertolak dari klia ke langkawi
start praktikal 9/7/12
nampak xkesungguhan aku nak g praktikal..hahaha
awal siot..kau ado..keh3


SAMBIL MENYELAM MINUM AIR
*tapi masalh nya aku xreti berenang..hahaha


perasaan sekarang cuak nk menghadapi Latihan Industri.....
weyh tolong sesapa tolong ganti kan aku untuk L.I ni...
waduh naya doe..
hmm


da la xmo taip panjang2 tau korang xbaca habis...


adios amigos
:)


4 comments:

Anum said...

wah seronoknya

Fendy said...

saya juga praktikal gak..di kajang selangor..hehe

cik eka said...

anum : huhu seronok ape..g bekerja kot..hoho

cik eka said...

fendy_huhu untung la kt kajang je..hohoh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...