tekan follow kalau suke ye

Saturday, November 24, 2012

MAGIC ACTION FOR YOUTUBE


assalamualaikum w.b.t


hari ni aku nak tunjuk screen laptop aku bila tengok youtube..
lawooo oooo...
lailailai


point aku nak cite kat sini aku ade tools baru dalam chroome aku..
atau lagi tepat dalam extension..heheh




so ini yang dipanggil extension..
see punyalah banyak aku download dari chroome malam ni ja..
memang lembap habis wa ckp lu..
tapi puas hati..heheh




sebelum suis di mati kan..
anda nampak terang benderang lagi kan2..
heheh



hahh dan yang ni lampu die dah padam
tengok suis lampu tuh..
tadi kt atas and skrg kat bawah..
heheh kan ke magic tuh..

dan kalau korang nampak putih2 tulah snow..hahaha
saje je mengatai nak download..
kununnye nak mencantikkan lah..hahahapuih





haa yang ni lah MAGIC ACTION FOR YOUTUBE
mai pakat serbu link ni


dah masuk link tu korang add MAGIC ACTION FOR YOUTUBE
nak lagi jelas TEKAN SINI dan SINI


dekat blog beliaulah aku jumpe bende alah ni
ape yang dah aku download..?
*MAGIC ACTION FOR YOUTUBE
*PHOTO ZOOM FOR FACEBOOK
*PRETTY FACEBOOK CHAT
*SNOW
dan 
*TURN OFF THE LIGHT



berbaloi jugak download..
sebab mata aku xberape nak tahan bila hadap laptop lelame..
nak2 time hadap youtube tengok movie kan belakang tu plain ja putih lagi mate aku besor kecik le..
hadeh..


bile ade magic action ni sekurang2nye xdelah pedih semacam ja mate aku..heheh
so credit tu fizGraphic


se you soon..
papai

c: xsabar nak habis practical nak balik merlimau jumpe kekawan lame..toink3
assalamualaikum 
:)


1 comment:

SN said...

comelnya suis tu xD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...