tekan follow kalau suke ye

Tuesday, February 14, 2012

FIRST PRACTICAL CLASS FOR F&B


assalamualaikum w.b.t


perh sudah lame beta tak menyemak dekat blog beta ni
sesungguh nya beta rindu nak menaip di sini
tapi apa kan daya
beta tersangat lah "busy" dengan rutin harian beta


maklom lah beta kan isteri kepada ARTHUR pemerintah kerajaan CEMELOT
so beta sebagai isteri yang solehah harus lah membantu meringankan beban suami beta


namun apa2 pun beta harap rakyat jelata yang beta kasihi jangan lah berkecil hati kerana beta sudah lama tidak mengupdate blog beta ini
beta tahu kalian semua rindu kan beta kan3
hahaha


so entry ini la yang akan menjadi pengobat rindu kalian semua rakyat jelata yang beta sayangi
mwahhhx


*sila muntah sekarang
wakaka 
ok habis berdrama yang akan meloye kan tekak sesape je yang membace


saya tahu anda teringin nak lempang muke saya kan
tapii sory to say
tak dapat nye der
wakaka


habis dah meroyan kat atas tu
hope jangan menjangkit kat korang la ye
kui3


lame dah tak update blog oii
aku bizi gile
gile pun tak sebizi aku


jadual hari2 aku sangat2 la padat
dari satu kelas ke satu kelas
dari pagi sampai ke petang
perh gilo teman jadi nye
adoiii


semalam je kelas pagi dari kol 8 balik pukol 6 ptg
mau tak penat badan aku
balik je
teros membungkang
hahahaha


ok la aku nak share cite praktikal kelas F&B aku
so aku nak korang layan gamba2 yang aku dah snap ni









ni table yang aku setting dgn group aku
hoho


now aku nak tunjok kan kat korang care macam mane nak lipat napkin ala2 hotel
aku bagi lipatan yang paling simple kat korang
ok















ok yang ni lipatan pisang name nye
so kalau ade wedding ke ape ke try la buat


ni lah yang aku belajar untuk praktikal
actually banyak lagi yang aku akn belajar
maklom la ni kelas pertama kan
hoho


adios amigos

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...