tekan follow kalau suke ye

Friday, February 3, 2012

AKU SEMAKIN MALAS


assalamualaikum w.b.t


entry pendek lagi kentott
*kentot means pendek bukan kentot yang mengeluarkan angin kus-kus ok
so harus betol ye cara sebutan kau2 tu ye
ehek
:p


lately ni aku makin malas nak bukak laptop
ni kan pulak update blog
hoiiii aku malas oiii


update satu cite 
nak post entry lagi la aku malas
macam entry ni uli2 tepung 
memang ramai tak tahu kewujudan entry tu
hohoho


gile tahap tepu punyer malas kan
sampai kan fb pun dah bape hari tak bukak
maklom la aku ni memang kaki fb
setiap hari mesti on9
pendek kata 24 hours on9


gile kentang
hohoho
tapi tu dulu 
sekarang aku malas ya rabbi
tak tahu le pasai pa


ade sesape jual ubat malas tak
ubat yang boley tambah kerajinan
parah2


nasib baek assgnment rajin sikit nak buat
kalau tidak lagi haru
T_T


sudah2 aku dah malas nak pk ayat2 yang gramatis ni
see perkataan malas tu mamang sebati dalam hidop
adoiii


positive2 
tak boleh malas
kena rajin ye cik eka oii
rajin rajin rajin
chayokk
:p


adios amigos

1 comment:

Hijaz Al Mubarak said...

Wow hebat juga blog ni.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...