tekan follow kalau suke ye

Thursday, November 10, 2011

DAH TENGOK RA ONE.?



Assalamualaikum w.b.t



Salam kepagian ye anda2 semua.. asal kepagian sebab mase aku buat entry ny dah pukol 1.40am ye kalian.. embon jantan pun dah kua tauk..keh3 kalo korang bace pagi,, petang,, siang,, malam,, suboh ke hape ke selamat jela di ucap kan yerk.. nak tulis se2 [satu2,, se tu dalam bahase klate satu pehe.?haha] memang rajin sangat a aku ny kan..kui3


korang dah tengok movie ra one belom.? mesti dah kan.. alah cam a tak tau yang korang tu kan kaki wayang an3..:p tok sah nak pedaoh la aok sume..haha dah keluar dah cakap pahang..ngee paham dak korang ny., kalo tak paham buat2 paham jele.. malas nak explain panjang bejele :p


ny aku nak story sikit.. mest dah ramai kan yang tengok cite tu.. tapi tak pe even korang dah tengok pun aku still nak cite..kakah :p cite die memang terbaekkk aok.. bez giler kentang memang tak sia2 6 hengget aku berbaloi2 oii..haha


haa mesti korang jelez kan tiket wayang aku murah..keh3 korang ado.? hahak kalo student yang macam aku ny pasti ado la tu pun kalo angpa bawak kad metric a kan.. kalo tak bawak mintak maap le bebanyak tak dapet den nak nolong ha..:p


overall jalan cite dy memang gempak abes even opening agak mengarot sikit sebab nampak sangat computer trick.. ceh.! Cite ny kire pakej kot.. sebab ade scene komedi,, aksi even scene sedey sampai kan aku mengeluar kan air mata air mo..haha siyez tak tifu punyer al maklom a jiwe I mudah tersentoh u olz..=_=


tapi opening cam banyak cilok je..adeh ade scene yang ala2 mr bean ada yang ala2 iron man.. apo daa.. tapiii ape yang penting shah rukh khan sangat ensem.. hoeyhh..ngeh3 and aku paling suke watak jahat tu..keh3 tau tak sebab ape aku suke dy.?haha sebab watak yang jahat ny kan mesti smart..kui3 ensem plak tu,.perghh terkasima sebentar..blushing..=_= :p


kepade sesape yang tak tengok lagi cite ny bek korang tengok.. siyez tak rugi beb.. aku ny bukan a minat sangat tengok Hindustan ny..haha tapi bila kena cara dia..perghh tu dia tak nak kua panggung kot cek habaq mai.. lagian heroen dia seksi..ammma.. :p kareena kapoor memang cantik dan seksis ukeyh.. suke dy sangat2.. haa blushing buat kali kedua =_= keh3 :p




sebelom masok wayang..heheh tempek muke tuan tanah jap..lalala:p




                       zana:)



jakunta tengok ceremin beso..wakaka yeahh selesai suda nonton.. :p



ny la ali budak depan uma driver kami..hek3 syunk awk lebat2 la ali..muahaha tenkiu tau bawak kami2..:p



housemate2 saia lorh.. tapii ade sorang yang tak dapet ikot..kikiki




nah ny tengok video ny.. nak tengok selebih nye carik sendirik..hahaha:p






okeyh la korang dah cukop a entry pagi ny.. tunggu besok lak..haha

J

adios amigos




2 comments:

N'Craft said...

ra one? lom tengok lagiiiiii. adooi. bila la nak donlod ra one ni.. T-T

syaffeka said...

hujan menjerit : ayoo
kenapa tak tengok lagi
rugi2
ish3
heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...