tekan follow kalau suke ye

Sunday, March 18, 2012

BRUNO MARS VERSI MALAYSIA


assalamualaikum w.b.t


korangggggggggggg
rajin nye aku mengupdate blog
ishishish


aku pun pelik
kikikiki
korang mesti lagi pelik kan kan kan
:p


okeh malam ni aku nak update sikit sal bruno mars
tapiiii bukan bruno mars MARRY YOU tu
ni bruno mars versi malaysia
yeahhh


very the like uols
sekali aku toleh perhh BRUNO MARS sangattttt
kelas kau jah


ce teke sape bruno mars malaysia tu
teka cepattttt
heheh


sape tengok mentor
angkat kening cepat
hoho


aku cakap pasal KJ mentor 
protege ADAM




see macam bruno mars kan
paling ketara
RAMBUT
hahaha


suara dia perh mantop
*erkk entry pertama pasal artis
ohhh pengsan daku
ceh


tengok KJ sebab ko aku nye blog dah tak suci lagi
ok la wa chow dulu
pape pun saya insyaALLAH support anda
paling penting give the best
^_^


adios amigos 

1 comment:

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...