tekan follow kalau suke ye

Sunday, March 18, 2012

GAMBAR 18SX


assalamualaikum w.b.t


update lagi
heeee


sakai tu pun nak bagi tau
hahaha
eh suke ati aku la sume mende harus bagitahu doe
:p


entry kali ni aku nak update sikit pasal gambar yang aku dapat tadi
sangat 18sx uols
so sape yang belum cukop 18 tahun ke atas tu jangan nak gatal dok skroll ke bawah ye
kang juling jangan salah kan aku okeh
:p


meh tengok gambar 




skroll
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|


skroll
|
|
|
|
|
|
|
|









jeng3












sangat 18sx kan korang
kehkehkeh


so officiall nye aku mengumum kan bahawase nye
ini adalah anak buah saya yang ketige


gambar ni pun aku dapat daripada abg aku
saje nak jeles kan aku sebab dia dapat pegi tengok SUHA
aku dok termenong kat merlimau ni
mane dengan lapar nye


ades
cakap sal lapar 
nak habaq mai sikit
aku rase aku catat rekod kot sebab.....
dari semalam tak makan nasik


perh hebat tak
asyik dok makan mee sedap je
sadis2


bez nye dpt ank buah baru
hehe
jangan jelez


adios amigos

4 comments:

SyamimiNazifa said...

alahai , comel baby tu :D

cik eka said...

syamimiNazifa : huhu tq
:)

FariehanIbrahim [LBC] said...

uishhh, gmbr 18sx yg bole dilihat umum nie.. haha :D
comelll! >,<

NadyaBubble said...

Comelnya !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...