tekan follow kalau suke ye

Friday, March 16, 2012

DUA MENJADI TIGA^_^


assalamualaikum w.b.t


ayah baru kol 
penyataan nye : k.ngah awak dah bersalin
pertanyaan : anak pompuan laki
jawapan : pompuan
pertanyaan : le pompuan ag
jawapan : dah uh rezeki nye


moral : alhamdulilah bertambah lagi sorang ahli keluarge
:)
 


alhamdulilah
ade modal aku nak update blog
kikikiki


actually aku baru dapat phone call
bapak gua
seperti yang ko dah bace kat atas tu


aku dah dapat anak buah baru
wee
gumbira tambah excited sangat


tapi aku dengan akak aku yang tu bukan nye baik sangat
baru ingat nak pegi tengok dia besok kat hospital serdang
tapi kang tak pasal2 kene baling kasut kang
wakaka


alhamdulilah bertambah lagi ahli keluarge aku
dan yang paling penting bertambah pening la aku lepas ni
kahkahkah


agak2 anak buah baru aku ni ade ghupe acu dia yang comel ny tak
*owh pitammm
:p



adios amigos
^_^


2 comments:

Unknown said...

tahniah! =D

mahabbahathirah.blogspot.com/2012/03/cerpen-percaya-pada-takdir.html

syaffeka said...

cik atirah : tq awak
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...