tekan follow kalau suke ye

Friday, January 6, 2012

15 RAHSIA PIKAT HATI LELAKI PART II


Assalamualaikum w.b.t


malam ni nak buat entry tertunggak
kehkehkeh


dah berabad aku rasa nak update mende alah ni
tak jugak update2
maap saya bizi
ok tipu
:p


15 RAHSIA PIKAT HATI LEKALI PART II


berkurun kan dah ade entry ni
cuma aku je yang malas nak update2
kikiki


dah2 meh tengok lagi sambungan dia ye


6. mempunyai tingkah laku yang baik

lelaki suka pompuan yang lembot sopan santun..
erkk betul ea
aku jenis kasar
kikiki
:p


7. kirim kan kad ucapan

erk mengikut buku panduan aku ni kan dia tulis
korang kena bagi kad ucapan tanda kau senantiasa ingat kat sidia esp hari2 penting


tapi kalau aku 
text je suda
jimat masa dan tenaga
kehkehkeh


8. jaga cara pemakaian 

pasti kan cara kau berpakaian tu di senangi kalau nak memikat la kan
tapi sekarang aku tengok lelaki2 ni macam suka je pompuan hak yang tak cukop kain
kankankan
eley macam la aku tak tau
eleley
:p


9. tidak berahsia

dalam ni dia tulis lelaki ni tak suka pompuan yang berahsia
dorang suka pompuan yang berterus terang


pada aku pompuan ni tak ley jugak nak jujor 100%
sebab dia bukan kompem jadi laki kita lagi tok kita bagitahu segala bende
kannnn uols
:p


10. bijak menyesuaikan diri

lelaki ni lebih tertarik pada pompuan yang berdikari
huhu


aku rasa aku jenis yang berdikari jugak
ekekeke
tapi still tak de pakwe poms
T_T




haa nanti kan sambungan nye ye
tapi aku tak tahu la bila lagi aku nak update pasal ni
ade lagi 5 tips nak share dengan uols
heheh


adios amigos

4 comments:

gigiAriEma said...

lepas ni kna berusaha tuk brdikari nih. hokhokhok. :)

Anonymous said...

samalah saya ni pun kasar..leh la geng hehe..

syaffeka said...

gigiariema : owhh ni mst tak berape nk berdikari lagi la ye
hek3

syaffeka said...

zoey zau yah : hehe
tak sgke kite serupa peel
hehe
btw thx drop ur komen n follow
^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...