tekan follow kalau suke ye

Friday, January 20, 2012

TAKZIAH KEPADA KELUARGA ALLAHYARHAM IZWAN PILUS


assalamualaikum w.b.t


takziah kepada keluarga allahyarham izwan pilus


tadi masa aku dok ralit tengok buletin utama kat tv3 aku tengok ade dua berita yang tergempar
even salah satu nye agak blur2 mase tu kan


first berita aku tengok berita pasal lyssa faizureen
dia komen dekat twitt pm kita 
dan ianya disiarkan kat tb kot
kau ado.?
pape pun tahniah ye
:)


ok dah lari tajuk dah ni
berita kedua aku tengok sipi2 je tadi
aku dengar pasal ade orang meninggal
tapi tak dengar la pulak sape name dia


tengok gambar pun tak cam weyh
sampai la housemate aku cakap yang izwan pilus tu yang dah meninggal


so google punye google
tengok beautifulnara
rupa2 nya betol la dia dah meninggal


pape pun semoga keluarga allahyarham tabah menghadapi dugaan
semoga allahyarham ditempat kan di kalangan orang2 yang beriman
amin 


rasa macam nak pegi je tengok allahyarham besok kat jasin
hmm


adios amigos

4 comments:

Liling said...

al fatihah. tu lah terkejut juga dengar pasal dia meninggal tadi =.=

Mia Adriana said...

Al fatihah . Moga dia ditempatkan dikalangan org yang beriman..

cik eka said...

liling : tu la
sy pn tekejot

cik eka said...

mia : amin
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...