tekan follow kalau suke ye

Friday, December 30, 2011

AKU JANJI..


Assalamualaikum w.b.t


aku janji aku janji
aku akan selalu menjaga dan mencintai mu
aku janjiiiiiiiiii


pewit sedap doe sore kau
macam katak tercekik tong gas
kahkahkah


hari ni aku kena buat aku janji doe
hebat tak lecturer aku
hebat kan hebat kan
heheh


meh tengok guane ghupe nye surat aku janji tu

haa gini le ghupe nye
ni pun aku curik2 snap sebab setau aku surat2 gini mana boleh amek gambo
kalo tak silap aku lah kan
pandai2 la kau baca ye




pada aku nombor 1 dengan 2 tu ok lagi tapiiii
nombor 3 dengan 4 tu perhh
meraung kot



nombor 3 tu kalau lewat sehari o semin kena tolak marks 20% tau
bapak a
perhh mati aku mati
dah la suka buat assignment last min
buruk nye la perangai
kohkohkoh


nombor 4 tu lagi la tak boleh bla
tak ley copy paste
huaa
T_T
hahaha













tengok  la jari saya wak
lawo kan kan kan


adios amigos


5 comments:

Balqis Azhar said...

Awatnya jari tu ?

hihi

jom g blog balqis :)

aqmalazmi said...

pehh..dasyat siap ade aku berjanji lagi..
eheeee..

cik eka said...

balqis : haha
jari ni la bukti dah buat surat aku janji
ngeh3

cik eka said...

aqmalazmi : hahaha
1st lecturer aku buat surat aku janji ny der
haha

Fendy said...

good luck..jgn plagiat...haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...