tekan follow kalau suke ye

Saturday, December 31, 2011

SELAMAT SELAMAT SELAMAT


Assalamualaikum w.b.t


selamat selamat selamattttttttt
hahahaha
ape ke hal le tuan tanah ni terjerit terlolong
ngok ke ape


perh sampai hati kau cakap aku bongok
T_T


ni aku nak ucap selamat je
salah ke
hahahaha


terima lah ucapan selamat daripada cik eka kesayangan uols semua
*muntah


selamat mentekedarah
selamat malam
selamat harijadi
selamat hari-hari
selamat hujong tahun
selamat berjaya
selamat pergi
selamat kembali
selamat datang
dan yang paling penting untuk aku 
selamat berumor 20-an untuk aku
T_T

banyak nye selamat uols
ahahaha


motif nye nak cakap selamat tahun baru
kehkehkeh
punye banyak kau punye selamat
makan penampo kang


ok la uols
ni nak cakap ni selamat tahun baru ye
ayat common la kan kalau setiap tahun baru
ayat nyer berbunyik 
“tutop buku lama bukak buku baru”


sepesen je ayat nye kan kan kan
bosan bosan bosan
hahahaha


so ayat aku
jalan2 di kota baru
so selamat tahun baru


erk ni pantun bukan ayat la ngek
kehkehkeh


pape pun selamat menonton 3gp ye
ade kena mengena ke.?
ehh kena mengena la sebab aku sedang menonton cite ni


orang dah berzaman tengok aku baru terhegeh2 tengok
yela awok tu kaye dok g wayang je koje
saya ni ape la yang ade
sob3


selamat tahun baru~




adios amigos



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...