tekan follow kalau suke ye

Tuesday, December 27, 2011

APA NAK PAKAI UNTUK BESOK NIH..


assalamualaikum


oiiii kalian pe buat haa
membungkang dah ke hape
hahahaha


actually sejak semenjak masuk sem baru ni agak rajin la pulak nak pakai lawa2
kikikiki
oh seharus nya kalian tahu bahawasanya saya suka kan kelawaan
cuma diri je agak kurang sedikit confident level tu
kuikuikui


hmm besok nak pakai tudung apo wey..adeh
baju dah plain itam legam macam karat bawah pungunq kuali tu dah
kehkehkeh

nak pakai shawl ke bawal
tapi kalo aku pakai bawal pun style shawl jugok yang aku buat
ngeh3


untuk pengetahuan kau besok aku ade kelas Arabic language
so aku pun decide nak pakai serba itam
sebab salu arab kan suka pakai yang itam2 ny
erk hello eka kau nak g kelas ni nak melawo ke nak belajau haahhhhh.?????


ehh sape cakap pegi kelas perlu selekeh2
hoii aku rasa kalo kita melawa nak g kelas pun ape de hal
untuk diri sendiri gak weyh


lagi2 time ade presentation
hooo kalo boleh aku nak time tu aku la orang yang paling cantik
ohh lihat lah dunia
*muntah aku dengo statement kau eka oi
kahkahkah


saya tahu saya tak secantik anda semua
ohh saya mengakui nye
ahakz
tapiii kesah ke haku
:p


mau pakai tudung apo ni jang
pikio2
moral : saja nak cakap yang aku ni suke melawo


hahaha
ni semua sem satu punye pasal la
dah berkawan dengan orang hak yang mekup 2 3 inci aku pun da terikut sama
lama2 suka la pulok
kohkohkoh


ohh I ladies u
opcoz la suka mekup2 ni
bak kata zoey zauyah mekup untuk menambah seri kat muka kita yang dah sedia berseri2 macam baru baru mandi bunga..ahakz
haaa mana tahu kalo mandi bungo bersori2 ni hahh
ala dalam tb tu haaa selalu kot cakap mandi bunge nanti muke berseri
selalu macek2 la cakap kat anak daro hak tak laku ni
perhh bapak kejam macek tu
T_T


kalo dia cakap kat aku, aku hempoh2 palo dia
sesuke suki je
hahahaha
ok la nak iron baju


adios amigos


3 comments:

vanruzlee said...

nice post, follow me back. new blogger. hehe, tq. http://qhashidinzkivanruzlee.blogspot.com

Joe_Hans said...

pakai aper jer..yg menutup aurat... :)

syaffeka said...

vanruzlee : tq

joe_hans : hehe menutup aurat la tu
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...