tekan follow kalau suke ye

Friday, December 2, 2011

EIIIYUUUUWWWWWW GELI AKU..ARGHH NAK MUNTAH..!


Assalamualaikum w.b.t


aku nak termuntah weyh..
tolonggg..
sediakan baldi tak de baldi ko bagi a tempayan ke besen ke..arghh
tak tahan dah ni..
bluweeeeekkkkkkkz..


loya tekak aku bace blog kau..
haram jadah punye gay..puiii
kan dah keluo..


kau tak reti2 ke untuk mencintai para wanita yang dah sedia ade tercipta untuk kau orang.?hahhhh
tak reti ea..
meh sini aku ajau kalo dah tahap parah sangat cam kau..


tolong lah ape nikmat nye bercinta dengan kaum sejenis ni..
eiiyuuuw.. yarks
so disgusting okeh..


aku tak nampak pun ape2 faedah or kebaikan yang korang boleh dapat dengan cara menentang arus bak kate ustazah aku sem lepas..
dia cakap jangan lah kita melawan fitrah yang telah di tetap kan oleh Allah s.w.t


see aku tulis pun bapak skema..
ikut skema jawapan spm ok..haha
kau ade skema jawapan yang macam ni..
sah tak de..muahaha



aku geli weyh..
sirius geli..
nah tengok nihh..





biodata husband and wife..
aku dah tak tahan nak tergelak pun ade..muahaha
kadar2 ke diri yang korang tak kan penah jadi husband and wife..
dalam mimpi pun belum tentu dapat bai.!


ada yang sentap dengan entry aku kali ni.?
ada.?bagus kalau ade..
memang aku nak bagi korang sentap pun..


kejam.?
aku yang kejam ke korang yang lagi kejam.?


korang mesti cakap asal pulak kitorang [merujuk kepade kaum2 gay] kejam..
meh aku list kan sikit


·         korang kejam dekat dirik sendirik

tahu asal aku cakap kejam kat diri sendiri.?
sebab kan kau tak reti nak kawal nafsu kau yang serakah tu akan membawa padah kat kau..geti tak..


maybe padah nye bukan sekarang but who know kan..
malang tak berbau..
buat nye korang mati dalam keadaan yang still tak bertaubat dengan amalan songsang kau ni amacam.?


kat sane dah tak de sape nak tolong kau lagi dah..
jawab sendirik..
sebab tu aku cakap kau kejam dekat diri kau sendiri..
dah terang tang2 mende tu salah buat jugak..
and kau tahu kan yang nabi tak ngaku umat golongan2 yang macam kau ni..


    ·         kau kejam dekat family kau, terutama nye bapak dengan mak kau..

kau tak kesian ke dekat parents kau..
tolong lah kalo pun kau tak pikir pasal diri sendiri at least pikir lah mak dengan ayah kau..
ape yang dorang rase bile dapat tahu yang kau jadi cam ni..
ati mak mane tak luloh oii..
ko cakap ko cakap..


·         last, kau kejam dekat orang2 yang memandang..

sebab..
mata kami ni melilau kau tau tak..
tak pasal2 dah dapat satu dose sebab nampak korang tengah bercumbu2an kat tepi2 jalan ke dalam parit ke..erkk
kau tahu dose mata..tahu.?

aishh

kalau dorang pandang saje takpe lah jugak..
ni dose mengumpat lagi, mengeji..hahhh
okey fine kalau kau nak cakap asal pulak kami yang nak di persalah kan dalam bab umpat keji ni semua..


sebab kami tak suruh pun kau orang tengok kami kan..
yes memang tapi yang macam aku cakap tadi..
mata kami ni melilau..
kalau mata dah nampak mulot mesti nak bercakap..
manusie beb..

paham tak..


korang mesti tak penah terfikir kan sume ni..
tahu enjoy je..
adeh


ape2 pun aku tak tuju kan pade kaum gay semata2..
tapi aku tuju kan jugak khas untuk kaum yang lagi satu tuh..
gay lawan nye less kan..


ni pun aku jumpe blog gay so aku buat entry sal gay kalau jumpe yang less pun aku akan buat so ko jangan plak ingat aku pilih kasih ataupun berat sebelah ok..haha


aku bukan lah seorang yang berat sebelah even badan aku agak berat..erkk
ade kene mengene ke ye..keh3


nah last gambo..
ko tatap la puas2 ape mamat ny tulis untuk husband dia..
daripada wife mu..
yawww..
nyampah aku..puii


        



 aku pun tak sesempurna mana..



 adios amigos

10 comments:

Ku Azhar said...

jap..xingat dh url dia...hehehe tp serious geli!

Unknown said...

HEKHEK . . bg kite link die , nak join muntah2 nih hekhek ,l.mcm ne boleh tejumpa blog tu haha

aqmalazmi said...

kah kah kah...
kau lah pelengkap hidup ku suamiku..
kau lah nyawaku isteriku..
HAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAAH..
it was very funny,,,
HAHAHHAHAHA..........
*muntah

mohdhazlan Dreadlock said...

sila muntah ..hehe

AY said...

bw here..
visit me k

Afiq Yassin Offcial

syaffeka said...

athirah : link.? ta egt la awak
aritu tgk kt fb la..
ade org publish kan dy nyer blog uh pasal taw tu
haha

aqmalazmi : haha sila la awok..


mohdhazlan dreadlock : dah lame dah muntah nye..
haha

fixx : thx drop ur comment
:)

a said...

gila senghal ke ape nih??? isshhh2!! kecik2 dah pande..asal gersang sangat dah ke sampai sejenis pon nak tibai..hahaha.. hidup nih sementara weyh.. jgn nak wat cam tuh sgt lah..malu mak bapak jek..=)

Unknown said...

hahaha..sangat tak boleh blah ok..mmg nak muntah pun :)

Unknown said...

haha..jahanam la mrk!! bwuuueeeekkkk!! mati la korg mcm umat nbi yg tdahulu!!

miszfyeza said...

haha x! jln2 cari entry best kat blog ni then jumpa entry ni .. yerkk !! apelahh bestnye cinta kaum sjenis ni .. xde feeling .. ngeee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...