tekan follow kalau suke ye

Wednesday, December 7, 2011

GUA PENAT, PENAT, PENAT..HUHH!


Assalamualaikum w.b.t


Petang ni aku nak buat entry penat..haha
pasti korang akan penat baca entry aku yang dok melalut lagi karut edisi mencarutz..
opss..
maaf mulut saya kadang2 tidak ada insurans hayat..keh3


aku penat doe..
bukan penat buat ape pun..haha
penat dok skodeng2 blog orang je kot..koh3


balik2 dari Bandar terus capai laptop bawak g rumah wan..
anda tahu tak wan tu ape.?
bukan wan sharmila ape tah lagi chef wan ye..ngeh3
wan la opah kalo orang jb panggil paham
erti kata lain nenek..


ayooo susah la korang ni sume tak tahu..adeh
ce teka bape lame aku dok ngadap laptop nak mengusha blog2 korang yang cun mabeles tu..haha
its take 5 hours ok..
ala 5 jam je kot tu pun nak kecoh ke..ceytt
hello 5 jam tanpe henti n makan ok..


sampai la ni cek ta makan tengah hari lagi tau..
lapaq..
arghh pitam*
sebab tak cukop makan..
erkk kalo 5 jam tak makan boley terus pitam ea..keh3
amaran : fatwa sendiri okeh


sia2 je ko bace entry ni sebenar nye..haha
sebab utama
entry ni entry tak de motif..kui3


hanye sekadar nak cakap yang aku penatttt..
penat mata sampai juling dah ni..
satu ke atas satu ke bawah..erkk
sila percaya kata2 saya..mueheheh


dan penat jugak badan2 aku sebab dari tadi aku duduk statik..
dudok atas kusi la der..
kalo la dok atas lantai mau kematu bontot aku oii..


penat tapi berbaloi sebab blog anda sangat menghiburkan..
ahaha
nak tahu blog sape yang aku selalu skod..
haa


tunggu la entry sesi mengampu mintak di kasihani sebab nak retis2 kite ni bace entry yang agak hampes..hahahaha
macam sesi aku mengampu akmal azmi dulu tu..
tak ingat.?sila gegar2 kan otak anda selame 2 min kompem ingat..haha


dah aku dah penat..
nak tido..zzzZ
oii anak dara ape tido petang2 ni hahh..
meh sini kau
adeh2 sakit la *sesi mempiat telinga dah bermule..
huaa
mak aku memang suke nak bagi telinge anak dia ni jadi capang..koh3
capang.? telinge gajah le


dah

adios amigos


eh3 internet aku sangat laju tengok video tutor poms laju..opss
alahai gedik
:p

4 comments:

Joe_Hans said...

sama lar.. kalau dah mengadap blog... boleh berjam2 dibuatnyer...

cik eka said...

joe_hans : hehe tw tape..
kalo la blogger uh kte suke lagi lme la ngadap..haha

aienComot said...

betul tu... boleh buat kita leka sbb blog nie...:)

nurmujahidah said...

jom join says.my.. mcam churp2 je,, best!! muja follow :D http://mujadafewa.blogspot.com/2011/12/ape-itu-saysmy.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...