tekan follow kalau suke ye

Wednesday, December 21, 2011

WORDLESS WEDNESDAY #5


Assalamualaikum w.b.t





boley pulak ea salah2 hack
T_T


adios amigos



15 comments:

Fyqa said...

haha bole plak mcm tu?

cik eka said...

fyqa : uh la psl
sadis2
T_T

Anum said...

bleh plak kan

cik eka said...

anum : haa tahu takpo
:)

Apik Pehe said...

aikkk..hahah..pelik2..

aqmalazmi said...

ehhh pelik lah dia urrr...

*ade org lebih pelik dari aku sebenarnya...

Joe_Hans said...

eh..eh.apesal kena hack nie..

EmpayarUtama said...

tak paham le :)

cik eka said...

apik : heheh tahu tak po

cik eka said...

aqmalazmi : haha
ko bukan pelik ko sengal
koh3

cik eka said...

joe_hans : dah dua kali dah kene hack nye yang buat entry tu 1st tym
and yang dok reply coment kt fb tu yang kedua kali
hehe
motif kne hack saje suke siki dorang je
hampeh
hoho

cik eka said...

empayarUtama : heheh
apo ya tak pahe ni
meh2 story
ngee

Rosalia said...

naseb baik mengaku kalau tak mahu kena maki ea? hahah sabar ye

cik eka said...

rosalia : hoho tu la psl kalo tak mg menyumpah seranah la
koh3

Cik Syue said...

nk dpt kn balik susahnye. admin yg hack x reply2 komen saye kt fb

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...