tekan follow kalau suke ye

Tuesday, December 13, 2011

LAIN KALI AKU TAK NAK BAYAR..!


Assalamualaikum w.b.t


malam ni aku sakit hati bebeno dengan berok aku sekor ni..
aku dah bagi kau makan tok 2 bulan kot..
asal kau lembab sangat..
memang kau suke kena maki dengan aku kan3..
anguk tanda suke..


oke fine
lain kali aku dah tak nak bayar lagi dah..
gasak kau la berok oii..
sampai kene potong nanti baru aku bayau..
hampeh betul


korang boley tak bayang kan broadband yang baru dibayar semalam dah lembab macam nak mintak makan penampo..
aishh..aku hangen betul le dengan maxis ni
see aku nak post pun lembab..
punyer lame aku tunggu dari 8.30 sekarang baru boleyh post..hua

T_T


bayar nak on time je..
lebih sikit dah sebok kecoh calling2 aku..
siap ayat kau kalau tak bayar sebelum hari ahad minggu lepas nak sekat la ape la..
perh itu adalah unsur2 ugutan siak..


ni aku dah bayau kau buat hal pulak..
siot a kau..puiii
lain kali memang tak a aku nak bayau cepat..
pegi mampus a dengan kau punyer sekatan tu..
nak sekat hahh dipersila kan..
kang aku beralih angin tuko broadband kau jangan menyesal sebab kau dah hilang satu pelanggan..


bongok punye maxis..
kau tahu tak aku ni jiwa kelajuan..
huaa nagis aku macam ni
T_T


abes la keayuan aku malam ni..
sobs3


dah aku nak melalak kat dalam umah ni..
gasak a nak cakap bising pun..
hadap jela ye orang2 dalam umah ni..haha
stress stress stressssss..!
argh

bapak lame doe loading..




adios amigos



5 comments:

mohdhazlan Dreadlock said...

tuka strimix ...

syaffeka said...

mohdhazlan : heheh
nk tuko streamix ye
sy ni idop nomad
so broadband ya plg mudah even cam hapem
koh3

ibnuismaini said...

Tgh plan2 nak gna berokband tp mcm takot lak ni. hu3.

Balqis Azhar said...

sabar jela yer.streamyx terbaikk!
agagaga done follow blog ini :D

Sarah Mnasir said...

ara ta byr sbln.. mls na byr.. byr ngn ta byr sama je klajuan nye. huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...